Ühiskasutatavate Ruumide Broneerimise Tarkvara
Usaldusväärne CRM-süsteem büroo- ja ruumirendi automatiseerimiseks ja haldamiseks ühiskasutatavates ruumides. Rakendus online broneerimiseks.
Saadaval arvutites ning mobiilirakendustena iPhone-, iPad- ja Android-seadmetele Scroll to appsScroll to apps
CRM võrgus koostööruumide broneerimiseks
Optimeerige oma koostööruumi rentimist EasyWeek rakenduse abil, mis pakub ettevõtjatele ja vabakutselistele võimalust tööruumi võrgus broneerida.
Lihtne ja mugav süsteem töökoha broneerimiseks või tühistamiseks.
Näete reaalajas, millised ruumid on saadaval ja millised on juba broneeritud.
Võimalus broneerida lisateenuseid, nagu printimine, toitlustus või koosolekuruumid.
Lihtne arvete ja maksete haldamine otse platvormil.
Võimalus seada töögraafik vastavalt oma vajadustele.
Kui teil tekib küsimusi või probleeme, on meie kohalik klienditugi teile alati abiks.
Teie andmeid töödeldakse vastavalt globaalsetele ja Euroopa turvastandarditele, sealhulgas PCI DSS, SSL ja GDPR.
Me ei müü ega edasta teie või teie klientide andmeid kolmandatele osapooltele.
Kasutage EasyWeeki, et suurendada broneeringute arvu vaevata.
Esitage kogu oluline teave oma ettevõtte kohta, mis meelitab kliente ja julgustab neid teie teenuseid broneerima.
Hoidke asjad sujuvalt käimas, integreerides EasyWeek juba kasutatavatesse programmidesse, nagu GA4 ja teised.
Paigaldage meie broneeringu vidin ja link kõikidesse oma kanalitesse, et saada broneeringuid korraga!
Saate üksikasjalikku analüüsi broneeringute, töötajate töökoormuse ja muu teabe kohta, mis aitab teil kindlaks teha, millised on parimad valdkonnad teie ettevõtte kasvatamiseks.
Loo oma edulugu EasyWeeki abil!
Ei leia vastust? Võtke ühendust meie sõbraliku meeskonnaga.
Kuidas saab EasyWeek aidata minu kaastöötamisruumis?
EasyWeek saab aidata teie kaastöötamisruumis, pakkudes intuitiivset ja tõhusat broneerimissüsteemi. Platvorm võimaldab teie liikmetel reaalajas broneerida laudu, tube või muid teie poolt pakutavaid ressursse. Samuti automatiseerib see broneerimisprotsessi, vähendades administratiivseid ülesandeid ja võimaldades teil keskenduda oma äritegevuse teistele aspektidele.
Kas ma saan broneerimisprotsessi kohandada vastavalt oma ühiskontori äri vajadustele?
Jah, EasyWeek'i broneerimissüsteem on väga kohandatav. Saate seadistada kohandatud broneerimisvorme, määratleda oma broneerimisreeglid, seada broneerimislimiite ja palju muud. Saate platvormi kohandada nii, et see sobiks ideaalselt teie ärimudeli ja operatiivsete vajadustega.
Kas EasyWeek saab integreerida minu olemasoleva veebisaidi või mobiiliäpiga?
Jah, EasyWeek pakub sujuvaid integratsioonivõimalusi teie olemasoleva veebisaidi või mobiiliäpiga. Sel moel saavad teie kliendid broneerida otse teie platvormilt, pakkudes sujuvat ja mugavat kasutajakogemust.
Kas ma saan EasyWeeki kaudu hallata mitmeid asukohti või ruume?
Absoluutselt. EasyWeek on loodud mitme asukoha või ruumi haldamiseks. Olgu teil mitu koostööruumi erinevates asukohtades või mitu ruumi ühes asukohas, EasyWeek saab sellega hakkama. Saate iga asukohta sõltumatult seadistada ja neid kõiki hallata ühest kesksest juhtpaneelist.
Millist tuge pakub EasyWeek oma klientidele?
EasyWeek pakub oma klientidele põhjalikku tuge. Pakume üksikasjalikku kasutusjuhendit, videokoolitusi ja pühendunud klienditoe meeskonda, kes aitab teil broneerimissüsteemi seadistada ja hallata. Meie eesmärk on tagada teile parim võimalik kogemus meie platvormi kasutamisel.
Suurenda oma konversioonimäära ja paranda klienditeeninduse kvaliteeti, saades kohese juurdepääsu kõigile EasyWeek funktsioonidele.